Horizon Forbidden West pressens röster är utmärkta, å andra sidan som finns kritik

0

[ad_1]

Förutsägbart, Horisont Förbjudet Väst tagit emot gudar utmärkta ranking med ursprung i kritik, å andra sidan det existerar en del kritik. De som första recensionerna dök citerar på utgången resten av embargot samt konversera i fråga om det finns en ny kupp med ursprung i Guerrilla Games, för att även har förbättrat förbättringsmöjligheterna resten av vad för att även har setts inom Horizon Zero Dawn. Musik oss läsa:

• GamingTrend – 100/100
  • Gaming Nexus – 10/10
  • Twinfinite – 5/5
  • PlayStation LifeStyle – 10/10
  • Tryck på Börja – 10/10
  • GameSpew – 10/10
  • GamesHub – 5/5
  • Sirus Gaming – 10/10
  • XGN.nl – 9,8 / 10
  • Geek Culture – 9.8 / 10
  • PlayStation Universe – 9.5/10
  • Väl värt är benägna att spela – 9,5 / 10
  • Game Informer – 9.3/10
  • IGN – 9/10
  • TheSixthAxis – 9/10
  • Wccftech – 9/10
  • Push Square – 9/10
  • GameMAG – 9/10
  • PCMag – 4,5/5
  • CGMagazin – 9/10
  • SECTOR.sk – 9/10
  • Digitalt nedladdad – 4.5/5
  • Merlin’komma in Kazanı – 90/100
  • Omvänd – 9/10
  • Det följande generations bas – 9/10
  • Multiplayer First – 9/10
  • Too Much Gaming – 9/10
  • Cerealkillerz – 8,8 / 10
  • PowerUp! – 8,5/10
  • Enternity.gr – 8,5 / 10
  • Fextralife – 8/10
  • Saudi Gamer – 8/10
  • AusGamers – 7/10
  • Stevivor – 6,5 / 10

I grund och botten applåderade kritikerna den tekniska sidan samt sporten, för att kombinerat skapar det finns en kraftfull samt bosatt öppen världsupplevelse. Kritiken, metoder till den än även har förekommit, konversera i fråga om bristande originalitet, i fråga om det finns en betydligt unken konstruktion samt i fråga om det finns en historiskt förflutet för att för att inte sammanfattning är engagerande.

Denna dag även har Horizon Forbidden West kan du köpa billigt priserna.com ett medelbetyg på 88 på både Metacritic samt OpenCritic, därefter fantastiskt, å andra sidan minska än som för att stödja Horizon Zero Dawn (89 på OpenCritic samt Metacritic).

I fråga om du icke även har komfortabelt vet du dessutom läsa vår Horizon Forbidden West recensionunder vilket vi skrev:

Horizon Forbidden West lär sig resten av förr i tiden, felet samt övertagande det finns en öppen världsidé åt som yttersta för att och använder inte en modig jag skulle inte stoppa låt oss titta på skadligt ut för att så en hel del olika spelet via relaterade konstruktion. Via sina obestridda kvaliteter, sin underbara spelvärld samt ett effektivt samt visceralt stridssystem lyckas den nya Sony exklusiva täcka sina extra klassiska, samt bara lite slitna, sidor genom det finns en flod resten av underbara valmöjligheter samt det finns en fast känner verkligen resten av förundran för att det följande spelaren med ursprung i ansats på resan åt dess explosiva ultimata.

[ad_2]