Kritiken är helt förtjänad, ansvaret är efter alla ypperst mitt

0

Napoli är inom det finns en serie dåliga konsekvens. Ett övertygande nederlag från Atalanta 4: 2 inom Serie A hände efter den sumpade matchen i jämförelse med Granada 2: 0 inom Europa League. Även när att anse länge råda över pratats i fråga om hans avresa sitter Gennaro Gattuso ändå på den napolitanska bänken. Den förr Milan-spelaren anser är benägna att hans lagstiftning är i form av rätta inriktat med anledning av dåliga konsekvens.

– Kritiken är helt förtjänad. Ingenting traskar för att vi behöver ha att anse. Ansvaret är efter alla väsentligen den mest mitt. Jag och det är det mitt vilseledande. Att iaktta finns för att inte ganska mycket att diskutera. Vi utför genom våra möjligheter. Vi lager det finns en helig tröja men även representerar det finns en fantastisk tätort. Att iaktta bör förändra sig – Påpekade Gattuso.
Olyckor kan ett enormt svårigheten se fram emot napolitaner. Oavsett alla de svårigheten tidigare att omkampen från Europa League-duellen i jämförelse med Granada närma sig uppmuntrande information.
– Coulibaly men även Gulam återvänder inom konkurrensen i fråga om laget. Det kommer betyda ganska mycket se fram emot oss. Tillsammans med är benägna att Deme men även Hisaj för att inte är redo att spela men, allteftersom Mertens startar matchen ifrån bänken. Korrekt nu är pojken förbereda att i fråga om 20, 25 min, avslöjar Gatuzo.
Oavsett minus två mål som inom Napoli-ledningen föreställa pojken är benägna att de förstår kompensera se fram emot klyftan men även utelämna bland de många 16 största lagen.
– Vi bör ha ett högre metod än inom den primära matchen. Jag tycker det är det lustigt när som helst av föräldrar säger är benägna att vi på inga villkor råda över ett par ambitioner inom Europa League. Inom mina spelares slumra försöker jag vilja att förverkliga men även vi är benägna att göra alla sakerna så att gå vidare ytterligare det följande avsnitt från konkurrensen, slutligen slutar Gatuzo.
Matchen mellan Granada men även Napoli spelas på torsdag kl 18:55.

[ad_2]