Coppola försvarar Marvel-filmer ifrån Coppolas kritik

0

[ad_1]

Nicholas Kim Coppola – extra allmänt känd som Nicolas Cage – uttalas hans egen Marvel försvara dem ifrån kritiken resten av Francis Coppola, hans farbror.

Cage, hela det finns en intervju i form av GQ, uttalas: “Säker, varför kritiserar de som dem? Jag förstår för att inte den den här typen konflikten. Jag behåller för att inte i form av i fråga om deras begreppet eller deras åsikt. “Vi ha i åtanke är benägna att sätt för att inte bara för att hade varit Coppola för att kritiserade Marvel-filmerna, och använder inte en dessutom Scorsese (på grund av detta konversera Cage inom plural). Den 2, hade varit anger orsak sig, uttalas är benägna att Marvel-filmer för att inte är sanna att tillägga är benägna att varenda Marvel-film hela tiden är samma identiska produkt för att upprepas igen och igen.

Dr Strange, ifrån Marvel Cinematic Universe

Cage uttalas efteråt: “Jag föreställa är benägna att filmerna jag gör, för att Pig eller Joe, för att inte ett eller annat sätt är i form av stridregion i form av Marvel-filmer. Låtlektioner mig klargöra, jag föreställa för att inte är benägna att Marvel-filmer. Jag tycker är benägna att biografen är inom bra skick. Titta bara för att på Dog Power eller Spencer eller någon person resten av Megan Ellison-filmerna [per renderse conto]. Sätt ser ut som om anger orsak mig för att är benägna att Paul Thomas Anderson ändå jobbar. ”Inom ett nötskal säger Cage är benägna att för att inte bara för att blev det finns en samling resten av Marvels storfilmer, och använder inte en återstår att vara varierad att tillägga erbjuda en hel del produktioner för att skiljer sig åt inom ett läge att tillägga budget.

“Marvel gjorde ett duktig jobb i form av är benägna att frigöra fritid anger orsak så mycket som familjen“Cage säger hela tiden.” Dom har övervägd en betydande mängd på sätt. Sätt även har tagits massiva steg offensiv av den anledningen som jag jobbade i form av den 2 Ghost Rider-filmerna. Kevin Feige, eller personer för att än gör sätt, även har hittat ett osannolikt betyder för att kombinera för ihop berättelserna att tillägga anknyta samman hela karaktärer.”

På tal i fråga om Marvel, en av många det efterföljande merchandise ifrån idéhuset är Moon Knight: Här är trailern “Choice”, som visar oss så mycket action.

[ad_2]