God of War på Steam även har 50 000 för senaste idrottsman även 95 % positiva kritik: det är det det finns en succé

0

[ad_1]

Gud resten av krig släpptes med hjälp av ett par timmar av den anledningen som på Steam, å andra sidan även har redan det praktiskt taget nått inom 50 000 för senaste idrottsman (48 998 efter jag i skrev denna nyhet, å andra sidan förbättrar stadigt) även tog citerar 95% positiva kritik, resten av ett fullständigt 775 (även avsedda att utvidga). Låtlektioner oss vi säger att tenderar att de som sistnämnda framför varje liten sak baseras på hamnens entusiasm även standarden ta hänsyn tenderar att recensenternas speltimmar är förvärva, å andra sidan spår oss för att inte vi säger att betydligt.

Såväl som är sporten först inom den världen höjden 10 inom Valve-butiken, för att man kan förutse sig, ta hänsyn tenderar att redan de senaste dagarna hade han klättrat den utan bekymmer, efter de första positiva recensionerna.

Observera dessutom tenderar att God of War sätter ihop sig som ett sätt att utvecklas till största lanseringen du har någonsin med hjälp av det finns en unik PlayStation konverterad mot PC, som ett minimum i rad med den av data som kan vara tillgänglig med hjälp av oss. Låtlektioner oss låt oss titta på det finns en i jämförelse resten av topparna med hjälp av för senaste idrottsman inom de som olika PlayStation-titlarna på Steam:

• God of War – 48 998 (aktuell)
  • Horizon Zero Dawn – 56 557
  • Death Stranding – 32 515